3.8.13

challenge#7- art journal


Z małym opóźnieniem… Ale już jest!
Art. journalowe wyzwanie, które przygotowała dla Was Katarzyna Krzymińska (Czekoczyna)
Miłośniczka Mixed-Media, uwielbia tworzyć warstwy i nadawać swoim pracom fakturę.
Przesympatyczna i nadzwyczaj utalentowana, dla mnie artystka:)
Projektuje dla takich marek jak: Prima, 7 Dots Studio, Blue Fern Studios, The Scrapbook
Diaries, Mixed Media Place.
Po duża dawkę pozytywnej energii zapraszam na jej bloga

With a little late ... But here it is!
Art journal challenge, created especially for you by Katarzyna Krzyminska (Czekoczyna).
As a mixed-media lover, she love to creating layers and textures in their projects.
Lovely and super talented person, for me she is an artist, for sure!
Czekoczyna creates stunning projects for a few of top scrapbooking brands and shops, such: Prima, 7 Dots Studio, Blue Fern Studios, The Scrapbook Diaries, Mixed Media Place.
Visit her blog and grab a huge dose of positive energy!


Mapka#7 | Sketch #7




Remember: this is your own art-journal page so please show your own style, feel free to try new techniques, work just as you like. Let this page tell us something about your life, your day or anything you want. You don't have to use photo, you don't have to make journaling you don't have to do nothing. Just be inspired by this sketch and create something for us. Use whatever you want, it can be even only pencil drawing.

Pamiętajcie: to wasz osobisty art-journal więc proszę pokażcie swój własny styl, śmiało eksperymentujcie, próbujcie nowego i pracujcie tak jak lubicie. Niech ta strona opowie historię z Waszego życia, o Waszym dniu lub o czymkolwiek innym. Nie musicie używać zdjęcia, nie musicie robić journalingu, niczego nie musicie. Po prostu zainspirujcie się mapką i stwórzcie coś w swoich zeszytach dla nas. Nie ma wymogów co do mediów, może to być nawet szkic ołówkiem.


Inspiracja wykonana przez Kasię
Inspirational photos by Kasia




Szczegółowe zdjęcia | Some details





Sponsorami tego wyzwania są:
Sponsors of this challenge are:

7 Dots Studio 
Dekoracyjna Taśma 
I Kropka
FifiRifi



Nasi wspaniali sponsorzy ufundowali fantastyczne nagrody. Spójrzcie same.
Our sponsors have wonderful prizes for you!

Nagroda#1| Prize#1






Nagroda#2| Prize#2




Nagrody, jak widzicie są dwie, - jedną z nich otrzyma autor/autorka najlepszej pracy wyłonionej w głosowaniu wewnątrz zespołu Lift Summer Crafts, a drugą otrzyma losowo wybrana osoba (losowanie za pomocą random.org).
 Poniżej zamieszczamy niebieski guziczek - po kliknięciu będzie można wpisać link do swojej pracy, swój adres mailowy i nick - w ten sposób prosimy o zgłaszanie prac na wyzwanie. Czas zgłaszania prac upływa 08 sierpnia o 23:55 czasu polskiego. I prosimy o pamięć, że przez wzgląd na naszych szczodrych sponsorów, wyzwania tego nie można łączyć z innymi.

There are two prizes - one will receive an author of the best project, which will be chosen by voting inside Lift Summer Crafts team, and the other one will receive randomly chosen person (we will use random.org). Below you will find a blue button - when you click on it, you will be able to link to your blogpost with a project. You have time till August, 08th, 23:55 GMT+2. And please remember, that because of our generous sponsors, this challenge could not be combined with other challenges. Open internationally.


Krótkie podsumowanie
Przygotuj pracę według mapki, zrób to do 08 sierpnia, wpisz się za pomocą inlink i czekaj na wyniki, a przede wszystkim - dobrze się baw :)

Short summary
Create a project using a sketch, do it till August, 08th, sign with inlinkz and wait for the results - but above all - enjoy :)

Agnieszka and Lift Summer Crafts team
Open till August, 08th.

15 komentarzy:

  1. Faktycznie - nie ma! Wcześniej nie zauważyłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. inlinkz - zaraz będzie:) Proszę o chwileczkę cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A czy liczy się wpis do smasha? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A inspiracja fantastyczna! Chyba wykorzystam ten zestaw kolorów ;)

      Usuń
    2. w wyzwaniu jest napisane abyście dokonały wpisu w zeszycie. Myślę, że smash jest również formą zeszytu :)

      Usuń
    3. Wg mnie również, ale wolałam zapytać ;)

      Usuń
    4. tak, oczywiście. przecież smash to nic innego jak art-journal

      Usuń
    5. A ja tak popłynęłam, że zdałam sobie sprawę, że moja praca nie ma nic wspólnego z mapką! xD
      Ale stworzyłam swój pierwszy wpis do art-journala, za co bardzo dziękuję-> za kopniaka :p.
      Następnym razem nie zapomnę o mapce i zgłoszę się do wyzwania :)

      Usuń
  4. Wrzuciłam swoją pracę, chociaż przy takich cudach, jakie stworzyły inne blogerki, to nie mam szans. Chyba, że poszczęści mi się w losowaniu... ;-) Jest to mój pierwszy art-journal, więc może kiedyś uda mi się wskoczyć na wyższy poziom. Najważniejsze, że tworzenie go było świetną zabawą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czeko - mistrzyni!
    I baardzo dziękuję Wam za to wyzwanie! Przez ten upał nie miałam ochoty zasiadać do papierów, ale poczułam się tak zainspirowana, że z wielką chęcią siadłam do biurka - to był taki kop w tyłek! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne wyzwanie, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy dobrze działa mój link? bo miałam jakieś problemy z blogiem, ale mam nadzieję że już jest ok?:(

    OdpowiedzUsuń